Біологія
6 клас
1)
Принцип
біологічної систематики і різноманітність покритонасінних
Опрацювати § 44,виконати завдання ст.196.
2)
Екологічні
групи і життєві форми рослин
Опрацювати § 45,заповнити таблицю
Група рослин
|
особливості
|
Приклади
|
3)
Рослинні
угрупування
Опрацювати §
46, виписати терміни і поняття
4)
Порівняння
будови мохів,папоротей та покритонасінних рослин
Виконати практичну роботу 3 ст.209
5)
Визначення
видів кімнатних рослин,придатних для вирощування в певних умовах
Виконати практичну роботу 4 ст.210
6)
Повторення
теми «Різноманітність рослин»
Виконати у РЗДО ст..62-63.Повторити
§38-46.Підготуватисьдо контрольної роботи
8 клас
1)
Загальна
характеристика сенсорних систем. Будова аналізаторів.
Прочитати §37, відповісти на запитання після § письмово.
2)
Зорова
сенсорна система. Око
Опрацювати §38, у РЗДО ст.. 76.
3)
Зорова
сенсорна система.Сприйняття світлових стимулів
§39, у РЗДО ст..77-78
4)
Слухова
сенсорна система. Вухо
§40, у РЗДО ст..79-80
5)
Сенсорні
системи смаку,нюху.
§ 41, у РЗДО ст..81,82
6) Хвороби органів зору та слуху.
Підготувати повідомлення
9 клас
1) Популяція . Опрацювати §46, у РЗДО ст..62.Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=FZdzFWtvSVc
2) Еволюційне
вчення Ч.Дарвіна.
3)
Еволюційні
чинники. Опрацювати §45, в РЗДО ст..61
4)
Макроеволюція.
Прочитати §47, в РЗДО вик. Ст..63
5)
Еволюція
людини. Опрацювати §48, в РЗДО вик. Ст.. 64
6)
Походження
та історичний розвиток життя. Прочитати §49, в РЗДО вик. Ст 65-66